Thursday, June 26, 2008

Semua orang tanya apa I dapat untuk harijadi

Tadak apa-apa pun. Minggu sebelum harijadi suami bawa I tengok wayang, remember? Harijadi I dia beli kek. Itu saja. I pun tak harap atau minta apa-apa. Sudah tua, tak payah buat besar lor.

Tapi I dapat hadiah harijadi lambat... but lagi bagus miaaaa....!!!

Around this time of the year, wa mia insuran kereta and 'tax jalanraya' sampai masa untuk pembaharuan. Jumlahnya hampir seribu. Duit Aussie lar, apa lagi. I sudah pikir nak tanya dia pinjam duit leh, sebab I kena jimat untuk duit poket balik kampung mar. Malam tadi I balik dari kerja, kedua-dua bill ni sudah hilang. I tanya dia mana pergi bill I, dia kata dia bayar.

Kekekekekkeekeeeeeee............. Dahleh I kutuk dia ketat buntut minggu lepas lagi. Ada cium dia kuat-kuat? Tadaklah, I senyum hiao saja, sambil kata 'tima kacih'.....

WWoooohoooohoohoooohooohooooo!!!

9 comments:

miche said...

lol..u so farney lar...wei laki bini pun mo pinjam pinjam arh? btw, ur laki so practical lar when it come to kasi hadiah.

mott said...

wah..itu punya hadiah..bestnya...tada pinjaman!!!! WOOOOOOOOOOOOOOO!!!

whoelse said...

itu ler....kutuk kutuk lai lai orang yang kena kutuk tu datang meneyelamatkan u pulak :P

L'abeille said...

aiyor...lu punya laki sama macam wa punya... teramat sangat practikal bila kasi hadiah..haha

janicepa said...

ya lor.. so ada kasi dia kao kao tak itu hari ?? kakakaka...

best nyer hadiah u hor...

joanna said...

tak payah mahal mahal punya hadiah lah. satu ribu kasi bayar pun kira baik lah. apala u, tarak cium kuat kuat. nanti dia ingat u tarak cayang dia leh !

jazzmint said...

wah manyak bagus ini hadiah keke...

Mommy to Chumsy said...

wah...malam itu suami kau tentu sangat gembira eh? betul tak?

Annie Q said...

besar nya hadiah ini!! seribu lebih lei...tsk tsk tsk..